ساماندهی فضای اداری اصفهان نیازمند هم افزایی مدیران است

اصفهان-ایرنا-استاندار اصفهان گفت: ساماندهی فضای اداری در اصفهان نیازمند هم افزایی مدیران و اتخاذ رویکرد عادلانه در این فرایند است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی روز دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان افزود: کمیته ساماندهی فضای اداری استان در سالهای گذشته برای ورود نابهنگام و غیرموجه سازمان‌ها و نهادهای ملی دچار مشکلاتی شده است که همین موضوع باعث شده تا به رغم نیاز نهادهای دولتی استان به فضای اداری، دولت به اجبار فضاهای دیگر را اجاره کرده باشد و سایر ساختمان‌های دولتی بدون استفاده بماند و از فضای اداری استان بطور کامل بهره‌مند نشویم.

استاندار اصفهان افزود: با رییس جمهور در این رابطه وارد مذاکره شدیم تا با نظر مدیریت استان این ساماندهی به بهترین شکل و با نگاه عادلانه و یکسان به نیاز نهادهای دولتی انجام شود.

همچنین استاندار اصفهان در بخشی از این جلسه درباره طرح ملی توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه (تکام) گفت: با اجرای این طرح می توان فضای مناسب و متفاوت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و معیشت روستاها ایجاد کرد.

وی افزود: توجه به نحوه انتخاب مناطق هدف و نسبت منابع و برنامه ها برای دستیابی به اهداف این طرح ضروری است.

مرتضوی با بیان اینکه ثبت دقیق و ارائه آمار منظم در حوزه اشتغال، دلگرمی اقشار مردم را بدنبال خواهد داشت، افزود: برنامه ریزی برای این موضوع از سوی معاونت امور اقتصادی استانداری دنبال شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha