برای مسابقات قهرمانی بانوان آسیا و کسب مدال آماده می‌شویم ‌

شیراز-ایرنا- فرانک پرتو آذر و فاطمه عباسی قهرمانان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور از فارس  از آمادگی خود برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری  ۲۰۲۳ آسیا سخن به میان آوردند و اعلام کردند: ‌برای مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال آماده می شویم.

فرانک پرتوآذر دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی هانگژو روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از اینکه بعد از سال ها شهرم میزبان مسابقات بود جای تقدیر دارد، امیدوارم این راه ادامه داشته باشد تا خانم های بیشتری از فارس وارد این رشته شوند و قهرمانان زیادی پرورش دهیم.

وی اضافه کرد:‌ برای هشتمین و یا نهمین بار است که قهرمان کشور می شوم و شرکت در این مسابقه کمک کرد تا آمادگی خودم را برای حضور در مسابقات آسیایی که هدف فصلم است، حفظ کنم.

هدف کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

پرتوآذر با اظهار اینکه برنامه دارم تا در مسابقات آسیایی پیش رو در بهترین شرایط شرکت کنمٰ، اظهار کرد:‌ امیدوار هستم بتوان در این مسابقات سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را برای نخستین بار در تاریج ورزش دوچرخه سواری بانوان بدست آورم.

برای مسابقات قهرمانی بانوان آسیا و کسب مدال آماده می‌شویم ‌
پرتو آذر : هدف کسب سهمیه المپیک است

این ورزشکار ملی پوش در مسابقات قهرمانی بانوان کشور که هفدهم مهرماه در شیراز برگزار شد در رده بزرگسالان مدال طلا را بر گردن آویخت.

اختلاف هشت ثانیه را جبران می کنم ٰ‌با مدال بر می گردم

فاطمه عباسی قهرمانی از دیار کازرون که متولد ۱۳۸۴ است هم به ایرنا گفت:‌ مدت چهارسال است این رشته سخت را شروع کردم و خودم را برای مسابقات ۲۰۲۳ آسیا آماده می کنم.

وی اضافه کرد:‌ در مسابقات ۲۰۲۲ که در هندوستان برگزار شد با بدشانسی و اختلاف هشت ثانیه چهارم شدم اما امسال برای جبران می روم و با مدال برمیگردم.

عباسی در مورد سطح مسابقات دوچرخه سواری بانوان کشور در شیراز هم گفت: سطح مسابقات و مسیر فنی خوب و همه چیز عالی بود.

فاطمه عباسی در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در رده جوانان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

برای مسابقات قهرمانی بانوان آسیا و کسب مدال آماده می‌شویم ‌
فاطمه عباسی : با مدال آسیایی باز می گردم

به گزارش ایرنا مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا از چهارم تا هشتم آبان ماه سال جاری در شهر کرالا واقع در جنوب غربی هندوستان بر گزار می شود.

نتایج مسابقات بانوان

دررده سنی بزرگسلان، فرانک پرتو آذر دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی هانگژو از فارس مدال طلا را بر گردن آویخت، ملینا صابری فر از اصفهان به مدال نقره دست یافت و میناصفایی از زنجان هم برنز گرفت.

همچنین در رده سنی جوانان،‌ فاطمه عباسی از فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد،‌ نیایش علیزاده از خوزستان نایب قهرمان شد و الیکا یوسفی از اصفهان هم عنوان سوم به خود اختصاص داد.

کراس کانتری از رشته های دوچرخه سواری در کوهستان است که با دوچرخه های مخصوص در مسیرهای پُر فراز و نشیب و صخره ای به مسافت پنج تا ۹کیلومتر برگزار می شود.
کراس کانتری در المپیک نیز از جایگاه خاصی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha