۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85252368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسیل ورودی تنگه ارغوان ایلام لایروبی شد

۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبر: 85252368
مسیل ورودی تنگه ارغوان ایلام لایروبی شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام از عملیات لایروبی و بازگشایی مسیل ورودی تنگه ارغوان شهر ایلام به طول یک کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "صادق علیمرادی" روز دوشنبه در حاشیه بازدید از عملیات لایروبی مسیل ورودی تنگه ارغوان، اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار ایلام در خصوص پاکسازی مسیل رودخانه ها و پیش بینی بارش های سیل آسا طی ماه های آینده و سیلاب های فصلی، عملیات لایروبی و بازگشایی مسیل ورودی تنگه ارغوان به طول یک کیلومتر انجام شد.

وی افزود: این اقدام در راستای پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از بارندگی های پیش رو و با هماهنگی دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای با تامین یک دستگاه لودر و ۱۲ دستگاه کامیون صورت گرفت.

علیمرادی با تاکید بر اینکه شرکت آب منطقه ای ایلام بر حسب وظایف ذاتی و حاکمیتی خود با تعامل و ‏همکاری سایر ادارات متولی در جهت لایروبی رودخانه ها برای آبگذری مناسب در زمان سیلابی ‏شدن اقدام کرده است، بیان کرد: مردم از ریختن هرگونه نخاله و ضایعات ساختمانی در حاشیه حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها به منظور حفظ جان و مال خود در مقابل خطرات سیلاب خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام، جلوگیری از تصرف حریم و بستر رودخانه ها را از دیگر وظایف این شرکت برشمرد و گفت: در این راستا اقداماتی در حال انجام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha