۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۲:۲۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85252087
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد دوشنبه از حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک مسجد و دانشکده رباط را در غزه مورد هدف قرار داده و منهدم کردند.

بر اساس این گزارش، حملات هوایی و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب، مرکز و شرق غزه ادامه دارد.

در همین رابطه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما حماس را در هر نقطه از غزه هدف قرار خواهیم داد و وضعیت محور شمال در مرز لبنان را رصد خواهیم کرد.

از سوی دیگر منابع خبری از حملات موشکی مجدد مقاومت فلسطین از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی در نیتیفوت و مرکز النقب خبر دادند.

بر اساس این گزارش، صدای آژیر حملات موشکی در نقب غربی و نیتیفوت و شهرک‌های هم مرز با غزه موسوم به غلاف غزه به صدا درآمده است.

پیش تر نیز نیروهای مقاومت با صدها موشک تل آویو و عسقلان را هدف قرار داده بودند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی در سومین روز خود ادامه دارد که نیروهای دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha