۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85252041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

النخاله: عملیات «طوفان الاقصی» دشمن را درهم شکست

تهران- ایرنا- زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب گفت که عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه علیه رژیم صهیونیستی دشمن را درهم شکست.

به گزارش ایرنا از خبرگزارش شهاب فلسطین، النخاله در بیانیه‌ای، افزود: اسیران جنگی دشمن اعم از سربازان و شهرک نشینانی که در غزه دستگیر کردیم ده‌ها نفر و بیشتر است و در واقع می‌توانم بگویم که آنها بسیار بیشتر از این تعداد هستند و جهاد اسلامی به تنهایی بیش از ۳۰ اسیر دشمن را در اختیار دارد.

النخاله خطاب به اشغالگران، گفت: کابینه دشمن باید تسلیم این حقیقت شود و کوتاه ترین راه برای جلوگیری از دست دادن تعداد بیشتری اسیر و کشته، اعتراف به شکست است.

وی افزود: این روزها روزهای سرافرازی و بزرگی در مرزهای فلسطین در غزه و کرانه باختری و صفحه‌ای درخشان با زیباترین تصاویر از وحدت و یکپارچگی بین نیروهای مقاومت است.

النخاله با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی ضعف دشمن را آشکار کرد و باعث فلج شدن دشمن شد، گفت: مشخص شده است که دشمن قابلیت شکست را دارد و در واقع شکسته شد و از همان ساعات اولیه از آمریکا کمک گرفت.

وی خطاب به مجاهدان فلسطینی، افزود: شما در سخت ترین شرایط، دنیا را به خود مشغول کردید و در صدر اخبار جهان بودید؛ زیرا اراده داشتید و دشمن تا دندان مسلح را تحقیر کردید و غزه امروز با مبارزان دلیر خود حرف خود را می‌زند و همه خواست فلسطینی‌ها و تمام اراده آزادگان جهان در آن خلاصه می‌شود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: این وسعت جهاد و نبرد ماست که بین غزه و قدس و جنین جدایی نمی‌بیند و به اشغالگران و حامیان آن‌ها اطمینان می‌دهیم که این جنایت تنها باعث افزایش قدرت و عزم ما برای ادامه جنگ می‌شود.

وی تاکید کرد که نبردهایی که در امتداد شهرک‌ها رخ داد، یورش به اردوگاه‌ها، دستگیری سربازان و رها کردن سلاح‌ها، گواه روشنی است که نشان می‌دهد ارتش آنها ضعیف‌تر از آن چیزی است که بسیاری در جهان معتقدند.

النخاله در پایان بیانیه خود، گفت: پیروزی نزدیک است و ما می‌جنگیم و به مبارزه ادامه داده و با اراده و فداکاری خود معادلات را تغییر می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز گذشته (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی در دومین روز خود ادامه دارد که نیروهای دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha