برتری پرسپولیس مقابل گل‌گهر در نیمه نخست

تهران- ایرنا- تیم‌ فوتبال پرسپولیس نیمه نخست دیدار با گل‌گهر سیرجان را با برتری پشت سر گذاشت.

به گزارش ایرنا، در مهم‌ترین و آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری خانگی در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۱۵ امروز یکشنبه به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که نیمه نخست این جدال با برتری یک بر صفر سرخپوشان خاتمه یافت.

سرخپوشان در این دیدار پس از مدت‌ها و برای نخستین بار در فصل جدید هوادارانشان را کنار خود می‌بینند. در این بین هواداران خانم نیز حضور دارند.

همچنین با توجه به اینکه قرار است در پایان این مسابقه جام سوپرجام به سرخپوشان اهدا شود، پرسپولیسی‌ها دنبال این بودند تا با بردی شیرین برای هواداران خاطره سازی کنند.

قضاوت این جدال بر عهده پیام حیدری است و سعید قاسمی و امیرمحمد داودزاده وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

این جدال در شرایطی آغاز شد که یاسین سلمانی در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد تا شوکی به تیم گل‌محمدی وارد شود. بدین ترتیب محمد عمری جایگزین او در زمین شد.

در دقایق ابتدایی هر دو تیم دنبال محک زدن یکدیگر بودند و به ارسال از جناحین روی آوردند.

در دقیقه ۳۲ ضربه سر خطرناک عاشوری با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. یک دقیقه بعد ضربه زاهدی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به تور برخورد کرد.

در دقیقه ۳۵ زاهدی از روی خط شش قدم توپ را به آسمان فرستاد تا این موقعیت نیز از بین برود.

در چهلمین دقیقه بازی شهاب زاهدی روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر از جناج راست دروازه فروزان را بازکرد تا تیمش از حریف پیش باشد.

نیمه نخست در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سعید صادقی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، شهاب زاهدی، یاسین سلمانی(۹ محمد عمری)

ترکیب گل‌گهر:

محسن فروزان، سید ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، مهدی تیکدری نژاد، مسیح زاهدی، روبرتو تورس، سامان فلاح و احمدرضا زنده روح.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha