۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85251933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: برای تحقق درآمدهای مالیاتی از نیروهای متخصص استفاده شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: مالیات از منابع درآمدی پایدار است بنابراین درآمدهای مالیاتی استان باید با تدبیر و استفاده از نیروهای متخصص محقق شود. 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان «فرهاد زیویار» در دیدار با «حجت‌الله صالحی» سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان تاکید کرد: با هزینه‌کرد مالیات در بخش‌های مختلف اجتماعی و خدماتی می‌توان گام های موثری در راستای ارتقای فرهنگ مالیاتی و همکاری بیشتر شهروندان در این زمینه برداشت.

وی خلاقیت و نوآوری را عامل رشد و بالندگی سازمان و ارتقای بهره‌وری دانست و بیان کرد: بهره‌گیری از دانش جمعی، تولید افکار نو و استفاده از توانایی‌ و تخصص فنی مشکلات یک سازمان را از میان بر می دارد.

تحقق ۸۸ درصدی تعهد مالیاتی در لرستان

سرپرست امور مالیاتی لرستان نیز با اشاره به کسب رتبه نخست استان در رسیدگی به پرونده اشخاص حقوقی با اهمیت ریسک بالا در سال ۱۴۰۱ و رتبه هفتم کشور در پرونده اشخاص حقیقی گفت: تلاش می‌شود عقب‌ماندگی‌ها موجود درر این زمینه جبران شود.

حجت الل صالحی با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی استان تا پایان شهریور ماه امسال، ۸۸ درصد محقق شده است افزود: تعهد مالیاتی استان در ۶ ماهه نخست سال، ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بوده که ۹ هزار و ۳۲۰میلیارد ریال آن وصول شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لرستان دارای ظرفیت بالایی است می‌توان انتظار داشت که مازاد درآمد نیز داشته باشیم‌.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha