۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85251886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: رئیسی بر حمایت ایران از مقاومت و ملت فلسطین تاکید کرد

تهران-ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای درباره گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهوری اسلامی ایران با رئیس دفتر سیاسی حماس درباره عملیات دلاورانه مقاومت فلسطین پرداخت و از حمایت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی از مقاومت و ملت فلسطین خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شبکه الجزیره، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش تماس تلفنی را از طرف آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران دریافت کرد.

در این بیانیه آمده است که آیت الله رئیسی از عملیات دلاورانه مبارزان فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی تمجید کرد.

حماس همچنین اعلام کرد: رئیسی حمایت ایران از مقاومت و ملت فلسطین را به هنیه ابلاغ کرد.

براساس این بیانیه، هنیه نیز به رئیس جمهوری ایران اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی همچنان در مراحل اولیه خود قرار دارد و در آینده منجر به یک پیروزی سرافرازانه خواهد شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در تماس‌های جداگانه با زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی در مورد تحولات فلسطین گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی در حالی وارد دومین روز خود شده که نیروهای دیگر گروه های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha