درویش: چطور سپاهان با سقف پر باز هم بازیکن می‌گیرد؟/ تعطیلی مداوم لیگ معضل تیم‌ها شده است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: چطور باشگاه سپاهان که گفته می‌شد سقف بودجه را رد کرده است، باز هم بازیکن می‌گیرد!

به گزارش ایرنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس یکشنبه شب پس از پیروزی این تیم برابر گل‌گهر در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال و در حاشیه مراسم اهدای کاپ سوپرجام در جمع خبرنگاران گفت: چند بازیکن مصدوم داشتیم که جزو لیست ۱۸ نفره نبودند و دو بازیکن دیگرمان هم در جریان بازی مصدوم شدند اما با این حال در این دیدار پیروز شدیم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: بعد از مدت‌ها قرار است جام سوپرجام را در جمع هواداران بگیریم و امیدواریم بعد از این با حضور هواداران فضای ورزشگاه‌ها گرم شود. با این حال بعد از این هفته، لیگ دوباره برای فیفادی و بازی‌های تیم ملی تعطیل می‌شود. همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را داریم و پس از آن هم لیگ به دلیل جام ملت‌ها تعطیل می‌شود و این مسئله نه روی تیم ما، بلکه روی همه تیم‌ها تاثیر می‌گذارد و همه با این معضل روبرو هستند.

وی تاکید کرد: من نمی‌دانم چه تفاوتی بازیکنان ما با بازیکنان لیگ‌های کشورهای همسایه دارند که دو روز یکبار بازی می‌کنند و با توجه به این تعطیلی‌ها آماده نگه داشتن بازیکنان سخت است و امیدوارم عقلا بنشینند و بگویند چه کار کنیم.

درویش درباره صحنه‌ای که گل‌گهری‌ها معتقدند توپ وارد دروازه پرسپولیس شده است، اظهار داشت: به نظر من گل نشد اما این کار داوران است اما از دید من گل نشد.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با انتقاد از جذب دوباره بازیکن توسط سپاهان، تصریح کرد:چند وقت پیش گفتند که سپاهان سقف بودجه را رعایت کرده است اما الان دو بازیکن گرفته‌اند و می‌گویند هنوز هم برای بازیکن جا دارند و من نمی‌دانم که سقف این تیم چگونه است.

درویش همچنین با انتقاد از بسته بودن راه‌های درآمدزایی، تصریح کرد: مسئولان باید فکری بکنند که یک درآمد پایداری داشته باشیم و کمبود آن را از طریق اسپانسر پیراهن جبران کنیم. امیدوارم مسئولان برای پرسپولیس و استقلال فکری بکنند که نه معدن و نه صنعت داریم.

وی درباره شکایت پرسپولیس از سپاهان گفت: نمی‌دانم چطور باید شکایت کنیم، باید یک قدرت ماوراطبیعه داشته باشیم.

درویش با بیان اینکه شکایت سپاهان از پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف بودجه رد شده است، گفت: شکایت سپاهان رد شد و گفتند که مشکل نداریم و هنوز جا برای جذب بازیکن داریم.

وی درباره همبستگی تماشاگران پرسپولیس با مردم فلسطین، گفت: همبستگی با مردم فلسطین توسط هواداران یک کار طبیعی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha