نشان عدالت فرهنگی بر سینه جشنواره سی‌وپنجم فیلم کودک

تهران- ایرنا- مشاور فرهنگی اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور مناطق محروم از نشان مهم عدالت فرهنگی در جشنواره سی‌وپنجم فیلم کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، احمد مقیمی با تاکید بر اهمیت عدالت فرهنگی در دولت سیزدهم به برنامه‌های ویژه و اختصاصی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در این راستا اشاره کرد و گفت: جشنواره ۳۵ با نگاه عدالت محور و محرومیت زدائی برنامه ریزی شده است که برخی از این برنامه ها برای اولین بار اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اجرای ۲۸۰ برنامه متنوع، گفت: از سینمای سیار تا کاروان شادی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان با رویکرد ویژه نسبت به محله های محروم و کم برخوردار شهر مهمترین اقدام در این راستا بوده است.

مشاور فرهنگی اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور مناطق محروم به حضور ۳۱۳ دختر نوجوان و ۳۱۳ پسر نوجوان در جشنواره فیلم کودکان از شهرستان‌های محروم و کمتر برخوردار استان اصفهان و دو استان‌ همسایه و همجوار چهارمحال و بختیاری و یزد نیز اشاره کرد و توضیح داد: حضور این کودکان در جشنواره از دیگر بخش‌های است که در راستای نگاه عدالت محور و محرومیت زدائی برنامه ریزی شده است.

نشان عدالت فرهنگی بر سینه جشنواره سی‌وپنجم فیلم کودک
احمد مقیمی - مشاور فرهنگی اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور مناطق محروم

مقیمی خاطرنشان کرد: همچنین در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان هنرمندان نوجوان از مناطق مرزی و محروم استان های کردستان، خراسان، گلستان و خوزستان حضور دارند که به اجرای موسیقی مقامی و محلی پرداخته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha