۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبر: 85251835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۱۵۰‌ کیلومتر ایل‌راه در خوی بازسازی شده است

ارومیه - ایرنا - فرماندار خوی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به بهبود وضعیت عمرانی روستاها و مناطق عشایری گفت: در مدت فعالیت این دولت، ۱۵۰ کیلومتر ایل‌راه در این شهرستان بازسازی و بهسازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کریم علی نژاد روز یکشنبه در همایش روز ملی روستا و عشایر در خوی افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، توجه ویژه به دهیاری‌ها و مناطق عشایری صورت گرفته و هر روز بیش از پیش شاهد توسعه در روستاها هستیم.

وی اضافه کرد: از سال های گذشته مشکلاتی در آب شرب عشایر داشتیم که با حمایت های دولت مردمی و دستور استاندار آذربایجان‌غربی، آب شرب بهداشتی در ییلاقات و نزدیک رسانی آب شرب از چشمه ها به چادرها با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال تامین و ۳۲۰ خانوار از این نعمت بهره‌مند شدند.

فرماندار خوی اظهار کرد: با نگاه ویژه دولت به روستاها و عشایر همیشه قهرمان، هر روز موانع موجود برداشته شده و قدم های مهمی در تامین زیرساخت‌های لازم برداشته می‌شود.

علی نژاد ادامه داد: اقداماتی ازجمله موافقت طرح الحاقات به محدوده روستا در جهت کنترل مهاجرت، رفع تداخلات به نفع مردم، تامین آب شرب، گاز ، برق و پوشش مخابراتی و اینترنتی برای روستاییان و عشایر در این دولت انجام شده است .

وی گفت: ایجاد کتابخانه، فضای آموزشی و مدرسه، ایجاد فضای ورزشی برای روستاییان نیز در بسیاری از روستاها و دهستان ها در اولویت کاری بوده و هم اکنون نیز شاهد احداث فضای ورزشی در روستاهای مرتضی قلی کندی و بدلان هستیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha