نماینده مجلس: طوفان الاقصی نماد تحول عظیم نبرد جبهه مقاومت با صهیونیسم است

سمنان- ایرنا- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرتاب موشک‌ها به سمت رژیم اشغالگر در قالب عملیات طوفان الاقصی در مقایسه با نبرد چند ۱۰ ساله غزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، نشانه تحول عظیم نبرد جبهه مقاومت با رژیم اشغالگر است.

علی اکبر علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رژیم غاصب اسرائیل کشور نیست، بلکه پایگاه عملیاتی تمدن غرب در سرزمین‌های اسلامی است که اکنون جبهه مقاومت با تاسی از منش و مکتب سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی این رژیم غاصب را در قالب عملیات طوفان الاقصی هدف گرفت.

نماینده مجلس: طوفان الاقصی نماد تحول عظیم نبرد جبهه مقاومت با صهیونیسم است

براساس گزارش منابع صهیونیستی، شمار زخمی‌های عملیات طوفان اقصی مقاومت به یکهزار و ۴۵۲ تن رسیده است.

وی اضافه کرد: جنگ میان غزه و رژیم غاصب اسرائیل جنگ بین حق پرستان و یا جنگ بین ۲ قومیت نیست، بلکه جنگ میان سرزمین فلسطین با یک رژیم برگرفته از غرب است.

وی اظهار کرد: تمدن غرب به دنبال اهداف شوم خود با عاملیت رژیم صهیونسیتی در سرزمین‌های اسلامی است و پرتاب موشک‌ها به سمت رژیم اشغالگر در قالب عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ای سخت بر دشمنان تحمیل کرد.

علیزاده تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی پاسخی به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی است و در ادامه این عملیات پیروزمندانه بدون شک روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسهیل و تسریع خواهد کرد و نویدبخش نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید به روزی برسیم که نماز را در مسجد الاقصی که محور وحدت جهان اسلام است، اقامه کنیم و بیش از ۸۰ سال تصرف و اشغالگری رژیم غاصب اسرائیل باید پایان یابد و فلسطین به دست مردم غیور آن مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه پانزدهم مهر ۱۴۰۲ عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول ساعتهای اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha