۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 857
کد خبر: 85251736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن پیروزی مردم فلسطین در مدارس استان اردبیل برگزار شد

اردبیل - ایرنا - جشن پیروزی مقاومت فلسطین در نوبت‌‎های صبح و بعد از ظهر مدارس استان اردبیل برگزار و زنگ همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در مدارس طنین‌انداز شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، به مناسبت رشادت مردم مسلمان فلسطین و پیروزی تاریخی سربازان مقاومت در برابر نیروهای صهیونیستی اشغالگر، جشن پیروزی و زنگ همبستگی با حضور مسئولان محلی در مدارس این استان برگزار شد.

در این مراسم، سخنرانان پیرامون اهمیت مقاومت و پایداری مسلمانان فلسطینی و حمایت مردم جهان و به خصوص مردم ایران اسلامی از آرمان‌های فلسطین مطالبی را بیان کردند.

در پایان این مراسم که با شعارهای حماسی دانش‌آموزان همراه بود، زنگ همبستگی با مردم مقاوم فلسطین در مدارس استان طنین‌انداز شد.

در جریان عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی که از دیروز آغاز شده، بنابر اعلام منابع رسمی بیش از ۶۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و افزون بر یک هزار و ۶۰۰ صهیونیست دیگر نیز زخمی شده‌اند.

در جریان عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل‌ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین‌های اشغالی انجام شده، تاکنون بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد، به اسارت در آمده‌اند.

به گزارش ایرنا، در جریان این عملیات هفت شهرک صهیونیست نشین نیز به تصرف نیروهای مقاومت فلسطین درآمده و عملیات با پیوستن از رزمندگان جنبش جهاد اسلامی با شدت تمام ادامه دارد.

این عملیات که به عنوان "طوفان‌الاقصی" نامگذاری شده، آن‌قدر برای صهیونیست‌ها سهمگین بوده که روزنامه عبری "جروزالم پست" صبح امروز یکشنبه اعلام کرده که حداقل ۷۵۰ اسرائیلی در جریان آن مفقود شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha