قارداشی: کسب ۲ مدال تنیس‌روی میز در هانگژو غیرقابل تصور بود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز گفت: امید ما کسب یک مدال در هانگژو بود که ۲ مدال گرفتیم و این امر برایمان غیرقابل تصور بود.

مهرداد علی قارداشی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره تاریخ‌سازی تیم ملی تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: عملکرد بچه‌ها در بخش تیمی واقعا بی‌نظیر و تاریخ‌ساز بود. حتی پینگ‌پنگ بازان می‌توانستند فینالیست شوند. در بخش انفرادی دو نفر از ورزشکاران ما تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و عملکرد عالی داشتند. در دوبل هم برای اولین بار به مدال تاریخی رسیدیم. جا دارد از زحمات تک تک اعضای تیم، کادر فنی و سرمربی، بازیکنان، روسای هیئت‌ها و همه کسانی که پشت پرده حمایت کردند تا چنین نتایج تاریخی رقم بخورد، تشکر کنم.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا یک مدال برنز در انفرادی کسب کردیم که با ارزش و غیرقابل پیش‌بینی بود. بیشترین شانس را برای دوبل برداران عالمیان در نظر گرفتیم و برای مدال تیمی هم احتمال کسب مدال داده بودیم. امید ما به یک مدال بود اما به دو مدال رسیدیم. رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به ما تبریک گفتند و کسب این دو مدال برای آنها غیرقابل تصور بود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: ملی‌پوشان تنیس روی میز پیش از بازی‌ها در اردوهای مستمر در بابل و نوشهر حضور داشتند که از نظر کیفی خوب بود و در نهایت با حمایت‌ وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و اعضای هیئت رئیسه این نتایج تاریخی رقم خورد.

وی ادامه داد: رقابت در بازی‌های آسیایی بسیار تنگاتنگ بود و هرکدام می‌توانستند شکست بخورند؛ اما ما تاریخ سازی کردیم. همچنین مسابقه بسیار مهم قهرمانی جهان که از مراحل مقدماتی انتخابی المپیک و همچنین انتخابی المپیک در آسیای میانه را در پیش داریم و اگر برگزاری اردوها و تمرینات را جدی نگیریم ممکن است نتایج خوبی کسب نکنیم.

قارداشی درباره نبود ندا شهسواری در بازی‌های آسیایی گفت: در انتخابی‌ها شیما صفایی اول و شهسواری دوم شد. مذاکراتی با ستاد بازی‌ها داشتیم تا شیما و ندا در بخش دوبل شرکت کنند که اجازه ندادند. امیدوارم شهسواری، صفایی و فاطمه عسکری بتوانند یک سهمیه انفرادی برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha