استاندار زنجان: عملکرد دستگاه‌ها با هدف افزایش آگاهی مردم اطلاع رسانی شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: هر مدیری در هر جایگاهی باید با اطلاع رسانی لازم تحولات ریز و درشت دستگاه خود را با هدف افزایش آگاهی و دانش مردم گزارش کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین، افزود: یکی از فرماندهان این جبهه گفته بود "با شجاعت می جنگیم و می میریم" که نقطه عطفی در مبارزات است و امروزه ساکنان باریکه غزه به این نتیجه رسیده اند که باید با مقاومت به پیروزی برسند و برای آنها آرزوی موفقیت داریم.
وی شورای اطلاع رسانی استان را جلسه مهمی ارزیابی کرد که حتما باید خروجی داشته باشد، اظهار داشت: سطح دانش مردم در حوزه حکمرانی خیلی خوب نیست و بسیاری از مردم، دانش کافی در این حوزه ندارند.
افشارچی یادآورشد: مردم شاید در حوزه اشتغال، نرخ مشارکت اقتصادی، نرخ تورم و گرانی، میزان عقب ماندگی و پیشرفت استان اطلاع و دانش کافی ندارند و روابط عمومی های دستگاه ها باید در ارتباط با تولید محتوا، فرم و نحوه اشاعه آنها در این زمینه وارد میدان شوند.
استاندار زنجان افزود: حاکمیت وظیفه دارد سطح دانش مردم را بالا ببرد که مثلا در حوزه بهداشت و آب استانداردها چیست؟ و سطح دانش مردم با تولید محتوا و شکل های مختلف نسبت به حکمرانی بالا برود.
افشارچی افزود: افزایش سطح دانش و سلیقه مردم واقعا هنر است و نباید کار دم دستی در این زمینه انجام شود.
استاندار زنجان تصریح کرد: برخی سیاست های کلان اقتصادی مثل تورم دست استان نیست و قبول داریم تورم هست و باید کنترل شود و شاخص ها نشان می دهد تورم در حال کاهش است و تا پایین نیاید عملکردها دیده نمی شود ولی نباید کنار بنشینیم و عملکردها را منعکس نکنیم.
وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی در همه حوزه ها باید به منظور افزایش سلیقه و دانش مردم انجام شود که خیلی مهم است.
افشارچی گفت: باید راهی را پیدا کنیم که در فضای مجازی پررنگ باشیم و هر دستگاهی باید در این فضا صفحه داشته باشد و به این سمت حرکت کنیم.
استاندار زنجان اظهار داشت: باید در مردم با هر ابزاری حال خوب ایجاد کنیم چون کارهای خوبی در حوزه آب، پسماند، مسکن ملی، راه، گشودن گره های چندین ساله، کشاورزی، اقتصاد دیجیتال و اصلاح الگوی کشت در استان انجام شده است و باید این اقدامات به نحو مطلوب به مردم گزارش شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha