آغاز عملیات آسفالت دورترین روستاهای هرسین با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار

کرمانشاه - ایرنا - عملیات راهسازی و آسفالت دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان هرسین با اعتبار ۸۵ میلیارد ریالی آغاز شد.

فرماندار شهرستان هرسین روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای بخش مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، از آسفالت راه‌های دسترسی به دورترین روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: آسفالت محور روستای "چشمه کبود" به "دورآباد" به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که مسیر دسترسی روستاهای "دورآباد" و "جلوگیرنگه" را به مرکز دهستان چشمه کبود تسهیل می‌کند.

«ابوطالب ایتوندی» افزود: بخشی از عملیات راهسازی و بهسازی این مسیر سه کیلومتری بعلت سخت گذر بودن توسط اداره راهداری انجام و سپس برای ادامه عملیات به پیمانکار سپرده شد.

بازدید از پروژه بهسازی و آسفالت باقیمانده پروژه مسیر "چشمه‌کبود" به "کله‌هو" به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه های فرماندار هرسین در بازدید از پروژه های راه روستایی بود.

آغاز عملیات آسفالت دورترین روستاهای هرسین با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار

به گفته فرماندار هرسین؛ بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی "آزان وازآن" – "برآفتاب" بطول ۱.۷ کیلومتر، "چشمه کبود" – "سرخوند" بطول پنج کیلومتر و مسیر دسترسی به روستای "قشلاق دریاچه" بطول ۲ کیلومتر در حال بهسازی و آسفالت می باشد که این همه تلاش و اجرای پروژه های حوزه راه از گذشته تا حال بی سابقه بوده است.

ایتوندی در این بازدید از رئیس و کارکنان‌ اداره راهداری بخاطر فعالیت های صورت گرفته تقدیر کرد.

دیدار با اهالی روستای "کلکشوند" از دیگر برنامه های این روز فرماندار هرسین بود که ایتوندی در این دیدار بر پیگیری و تامین اعتبار به منظور آسفالت مسیر فرعی دسترسی به این روستا از طریق اداره کل راهداری تاکید کرد.

شهرستان هرسین با جمعیتی بالغ ۸۰ هزار نفر در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد.

آغاز عملیات آسفالت دورترین روستاهای هرسین با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha