۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85250869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن پیروزی مقاومت فلسطین در بجنورد + فیلم

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۸
کد خبر: 85250869
جشن پیروزی مقاومت فلسطین در بجنورد + فیلم

مشهد-ایرنا- جمعی از مردم بجنورد امشب (شنبه) در حمایت از فلسطین و پیروزی های جبهه مقاومت در هسته مرکزی این شهر اقدام به شادمانی و نورافشانی کردند.

به گزارش ایرنا، جمعی از مردم ولایتمدار بجنورد با تجمع در میدان شهید این شهر و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران، فلسطین و گروه های مقاومت اقدام به نورافشانی، پخش سرودهای انقلابی و اجرای برنامه های شاد کردند.

حضور خانواده ها و کودکان در این تجمع چشمگیر بود و همه یکصدا ندای آزادی‌خواهی مردم فلسطین را سر دادند.

مردم دیندار بجنورد در دیگر خیابان ها نیز با بوق های ممتد خودروهای خود و برافراشتن پرچم جبهه مقاومت، شادی خود را از پیروزی مسلمانان در سرزمین اشغالی فلسطین به نمایش گذاشتند.

پیش از آغاز ساعت منع تردد خودروها در شهر مراسم پایان یافت و شرکت کنندگان با تشکیل کاروان خودوریی به محل سکونت خود بازگشتند.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha