۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۰
کد خبرنگار: 5418
کد خبر: 85250831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمهوری آذربایجان خواهان کاهش فوری تنش‌ها در غزه شد

تهران-ایرنا- وزارت خارجه آذربایجان ضمن محکوم کردن خشونت‌ها علیه غیرنظامیان در درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی خواستار کاهش فوری تنش‌ها در غزه شد.

به گزارش شنبه شب ایرنا از خبرگزاری "ترند" وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما خشونت علیه غیرنظامیان در منطقه درگیری اسرائیل و فلسطین را محکوم می‌کنیم. ما از دست رفتن غم انگیز جان بسیاری از غیرنظامیان در اسرائیل و نوار غزه را تسلیت می‌گوییم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما خواستار کاهش فوری تنش‌ها هستیم.

به گزارش ایرنا, براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین تاکنون در جریان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنین یکهزار و ۶۹۷ تن دیگر نیز زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی پیش از این نیز اعلام کردند که در جریان عملیات طوفان اقصی تاکنون ۲۵۰ صهیونیست کشته و حدود یکهزار و ۱۰۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه‌های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین‌های اشغالی علیه صهیونیست‌ها حکایت دارد.
اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی‌نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha