شهر راز شیراز برابر چادرملو یزد شکست خورد+فیلم

شیراز-ایرنا- دیدار تیم های شهر راز شیراز و چادر ملو اردکان یزد در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان به سود تیم یزد پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که شامگاه شنبه و از هفته ششم در ورزشگاه حافظیه شیراز بر گزار شد تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

دیدار این دو تیم به لحاظ قرار گرفتن در رده سوم و چهارم جدول از حساسیت زیادی برخوردار بود برای همین هم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند هر چند تیم میهمان بازی بهتری را در نیمه نخست ارایه کرد و به گل هم رسید.

یزدی بازی را بهتر آغاز کردند و با بردن بازی به کناره ها به ویژه از سمت راست سعی داشتند خط دفاع میزبان را باز کنند.

گل یزد

در حالی که ۱۹ دقیقه از زمان بازی می گذشت این یزدی ها بودند که به گل رسیدند، در این لحظه دفاع تیم شهر راز به ویژه در سمت راست بد جای‌گیری کردند و این هم کافی بود تا امیر حسین خدامرادیان با یک ضربه دقیق دروازه تیم میزبان را باز کند.

شاگردان ستار زارع سرمربی تیم شهر راز پس از دریافت گل سعی داشتند از سمت راست و چپ به گل برسند اما دفاع تیم چادر ملو و به ویژه خط میانی این تیم اجازه ندادند دروازه آنها با خطر مواجه شود.

برتری بازیکنان تیم چادر ملو که نبض بازی را در میانه میدان در دست داشتند موجب شد که آنها از گل زده خود به خوبی محافظت و با پیروزی به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم این تیم شهر راز بود که برای جبران گل خورده نیمه نخست بازی را بهتر آغاز کرد اما بازیکنان تیم چادر ملو به فکر حفظ گل زده خود بودند و سعی داشتند با دادن پاس های کوتاه و زدن توپ های بلند و ضد حمله به گل دوم برسند.

دفاع مطلق تیم چادر ملو در نیمه دوم

برتری تیم شهر راز و فشار این تیم موجب شد بازیکنان تیم چادر ملو در زمین خود دفاع و توپ را در اختیار شیرازی ها دهند.

دقیقه ۵۰ ضر به سر مهاجم تیم شهر راز خطر جدی را روی دروازه چادر ملو ایجاد کرد و میزبان نشان داد که برای رسیدن به گل مساوی بی تابی می کند.

هر چه بیشتر از زمان بازی می گذشت یزدی ها با بستن یک سوم دفاعی و تجمع در زمین خود کار را برای میزبان سخت تر می کردند.

در ادامه نیمه دوم توپ و میدان در اختیار تیم میزبان بود اما آنها از این برتری نتوانستند استفاده کنند و در نهایت این بازی با یک گل به سود تیم چادر ملو پایان یافت و سه امتیاز حساس را با خود به خانه بردند.

اسامی بازیکنان تیم شهر راز

مهرداد بشاگردی ، محمدد رضا فیروز ، میلاد غربیی پیمان نامور ، حسین فاضلی ، روح الله صفویان پور ، رضا آقابابایی ، محمد کاظمی ، کمال الدین نیک خوی ، محمد قنبری ، مجید برشنه، سر مربی ستار زارع

اسامی بازیکنان چادر ملو

حجت صدقی ، سعید محمدی فرد ، محممد بختیاری ، سیروس صادقیان ، علی طاهران ، علی رستمی ، امیر حسین خدامردادی ، محمد ابراهیم رضا زادده رضا محمود اببادی یسید علی یحیی زاده و رامین داوودی ، سر مربی سعید اخباری

تیم فجرشهید سپاسی دیگر نماینده شیراز در هفته ششم روز دوشنبه ۱۷ مهرماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم خوشه طلایی ساوه است.

در مسابقات فوتبال لیگ جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهد کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha