بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اردوی تیم ملی هاکی بانوان

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اردوی تیم ملی هاکی بانوان که برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیایی تایلند آماده می‌شوند، بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، به همراه بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی از اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان که برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیایی تایلند آماده می‌شوند، بازدید کرد.

در این دیدار که با حضور علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و ملک احمدی سرمربی تیم ملی هاکی چمنی آقایان انجام شد، سرمربی آمریکایی تیم ملی هاکی خانم «جون کنت ول» گزارشی از روند این اردوی ۱۰ روزه که با حضور بیش از ۷۰ بازیکن از استان‌های کشور برگزار شد ارائه کرد که در انتهای این اردو و پس از انجام تست و آنالیز توسط این سرمربی آمریکایی، تعداد ۱۸ بازیکن برتر جهت حضور در اردو های بعدی تیم ملی انتخاب شدند.

کنت‌ول در ابتدای صحبت های خود از حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین ریاست فدراسیون هاکی در این اردو قدردانی کرد و این مهم را موثر در افزایش روحیه بازیکنان دانست.

سپس، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه ضمن ابراز رضایت و خرسندی از روحیه تیم و روند برگزاری اردو و خیر مقدم به سرمربی آمریکایی تیم ملی، گفت :خوشحالم که می‌بینم سرمربی آمریکایی با دختران هاکی باز به خوبی تمرین می‌کنند و امیدواریم که با کمک سرمربی و همت بازیکنان در مسابقات آسیایی و جهانی موفق شوید. ویژگی اصلی ما ایرانی‌ها این است که وقتی به چیزی علاقمند باشیم و عشق بورزیم، قطعا در آن زمینه موفق خواهیم شد.

وی که کرسی کمیته اخلاق هاکی آسیا را نیز بر عهده دارد در ادامه با تاکید بر اهمیت موضوع اخلاق در ورزش تاکید کرد: حتما در کنار ورزش حرفه‌ای، اخلاق ورزشی را هم مدنظر داشته باشید و هیچگاه در زمان موفقیت مغرور نشوید و توکل به خدا داشته باشید و به شماها پیشنهاد می‌کنم صبح‌ها قبل از تمرین آیت الکرسی بخوانید که گره گشا و بسیار موثر است.

در این دیدار، بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی نیز ضمن ابراز خرسندی از کیفیت این اردو، گفت: هاکی بانوان در بخش سالنی در چهار سال اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته که حاصل آن کسب جایگاه پنجمی آسیا در مسابقات قهرمانی آسیای ۲۰۲۲ تایلند بود.

وی در ادامه با اشاره به هاکی چمنی بانوان نیز عنوان کرد: هاکی چمنی بانوان ما حدود یک سال است که فعالیت خود را به‌صورت جدی آغاز کرده که نتیجه آن قرار گرفتن در جایگاه نهم مسابقات آسیایی عمان بود که پیش از آن هیچ رنکینگی در آسیا نداشتیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha