بازگشت میلان به پروژه‌ جذب طارمی؛ ستاره ایرانی زمستان در سن‌سیرو؟!

تهران- ایرنا - باشگاه آث میلان بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی پورتو امتحان خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، اگرچه پورتو در فصل گذشته و در رقابت با بنفیکا نتوانست قهرمان لیگ برتر پرتغال شود اما مهدی طارمی مهاجم ایرانی اژدها با ثبت ۲۲ گل زده بالاتر از گونچالو راموس مهاجم بنفیکا که 19 گل زده بود، موفق شد به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست پیدا کند و صاحب کفش طلای این رقابت‌ها شود.

درخشش طارمی در لیگ برتر پرتغال سبب شد تا تیم‌های بزرگی اروپایی به دنبال این مهاجم تیم ملی ایران باشند. آث میلان و تاتنهام مهمترین تیم‌های بودند که در این تابستان به دنبال جذب طارمی بودند هر چند در این بین این مهاجم پیشنهاد اغوا کننده الهلال عربستان را رد کرد تا به فوتبال خود در اروپا ادامه دهد.

تقریبا تمامی رسانه‌های مطرح دنیا اعلام کردند که طارمی درخواست خروج از پورتو به مقصد میلان را به مدیران این باشگاه پرتغالی داده است. در حالی‌که به نظر می‌رسید مهاجم تیم ملی ایران را باید در لباس روسونری ببینیم اما این انتقال صورت نگرفت.

بر این اساس، نشریه معتبر و ایتالیایی کوریره دلو اسپورت اعلام کرده، باشگاه میلان همچنان علاقه‌مند به جذب طارمی است و این باشگاه ایتالیایی تماس‌هایی با مدیربرنامه مهاجم ایرانی پورتو داشته است تا بعد از توافق با وی و باشگاه پورتو، این ستاره را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha