۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85250439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نام اصفهان نماد اعتبار جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است

اصفهان-ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: علاوه بر اعتبار، از حیث سینمای ‌حرفه‌ای نیز همگان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان را به نام اصفهان می‌شناسند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار نوجوان سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با اشاره به اینکه این رویداد جزو جشنواره‌های مُعتبر جهان محسوب می‌شود، افزود: فیلم‌سازان ایران و دنیا، این جشنواره را به نام شهر زیبای اصفهان می‌شناسند و این دوره، بیست‌ و سومین دوره‌ای است که جشنواره در این شهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بطور قطع جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

معاون استاندار اصفهان اظهار داشت: با توجه به اعلام ویژه برنامه‌های جشنواره، بسیاری از آنها شامل اغلب مردم و شهروندان اصفهانی خواهد شد.

جان نثاری تصریح کرد: در جامعه بخصوص در میان نسل جوان آمادگی برای پذیرش مفاهیم و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس وجود دارد اما نحوه پردازش به این موضوعات بایستی هنرمندانه باشد تا ذهن آحاد مردم با این حقایق درگیر شود.
به گزارش ایرنا، سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، شب گذشته در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان افتتاح شد.

آیین افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، مدیران و مسوولان برگزاری جشنواره، هنرمندان و کودکان و نوجوانان در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان از پانزدهم تا بیستم مهر۱۴۰۲ (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha