حمایت بنیاد برکت از ۱۲۵۰ بنگاه کوچک و متوسط

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: از ابتدای فعالیت بنیاد برکت تاکنون از ۱۲۵۰ طرح بنگاهی و کارگاهی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد ریال به منظور اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی حمایت شده است.

به گزارش ایرنا از بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، هادی جوهری روز شنبه در خصوص الگوهای اشتغالزایی توانمندسازی اقتصادی این بنیاد گفت: راه اندازی و حمایت از بنگاه‌ها و کارگاههای کوچک و متوسط با استفاده از الگوهای تسهیلات محور، مشارکت در سهام صورت می گیرد.

وی افزود: ۵۲ درصد طرح های اشتغالزایی اجرا شده در حوزه کشاورزی غذایی و صنایع تبدیلی، ۳۸ درصد طرح ها در بخش صنعتی، ۱۰ درصد هم خدماتی بوده است.

جوهری گفت: از مجموع یک هزار و ۲۵۰ طرح بنگاهی و کارگاهی اجرا شده ۲۷۰ طرح با هدف ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در سال ۱۴۰۱ به نتیجه رسیده و امسال نیز حمایت از ۳۰۰ طرح جدید در دستور کار قرار دارد.

عضو هیات مدیره و معاون مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت تاکید کرد: ظرفیت کل سرمایه گذاری صورت گرفته برای یک هزار و ۲۵۰ طرح، ۱۵ هزار میلیارد تومان است که برای ۲۳۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده که شامل ۴۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و ۱۸۸ هزار فرصت شغلی غیر مستقیم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha