رکود بازدید از نمایشگاه‌های یزد با حضور ۱۵ هزار نفر در نمایشگاه گل و گیاه شکسته شد + فیلم

یزد- ایرنا- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد از استقبال بی نظیر شهروندان از نمایشگاه سراسری گل و گیاه در یزد خبرداد و گفت: در آخرین روز برپایی این نمایشگاه ۱۵ هزار نفر از آن بازدید کردند که این رقم رکود بازدیدهای نمایشگاهی را در این استان شکست.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی یزد، احمد قافی با بیان اینکه این نمایشگاه شب گذشته پایان یافت، افزود: ساعت این نمایشگاه ۱۶ تا ۲۲ بود اما به علت بازدید بی نظیر شهروندان تا حدود نیمه شب ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: مجموعا ۴۰ هزار نفر در مدت پنج شب برگزاری از این نمایشگاه دیدن کردند که آخرین شب با حضور حدود ۱۵ هزار نفر پربازدیدترین شب بود.

قافی ادامه داد: تنوع کم نظیر محصولات و تخفیف های فوق العاده گل و گیاهان در این نمایشگاه، رضایت بازدیدکنندگان را به دنبال داشت.

نهمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه، گیاهان زینتی، دارویی، نهال، سم، بذر و تجهیزات وابسته ۱۰ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد در فضایی به وسعت پنح هزار مترمربع با حضور بیش از ۵۰ تولیدکننده، عرضه‌کننده، کارشناس و متخصص گل و گیاه از استان‌های مازندران، مرکزی، کرمان، آذربایجان شرقی و یزد گشایش یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha