۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85249703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروی انتظامی ستون امنیت ایران است

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبر: 85249703
نیروی انتظامی ستون امنیت ایران است

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: نیروی انتظامی با انجام ماموریت‌های گوناگون به عنوان ستون استوار امنیت در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، عباس کاظمی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته فراجا در ستاد فرماندهی شهید آقایی قزوین برگزار شد، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی بابت خدمات و ماموریت‌هایی که انجام می‌دهد به جایگاهی ایمن از اعتماد و همراهی در بین مردم رسیده است.

وی اضافه کرد: مردم نیروی انتظامی را به عنوان یک چهره خدوم باور دارند و در کنار آنها ایستاده اند، البته فراجا نیز در راه مردمی شدن خود گام های بسیاری برداشته و این مسیر بایستی همچنان تداوم داشته باشد.

کاظمی با بیان اینکه مجموعه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی امروز در نهایت آمادگی و هوشیاری خود قرار دارند، خاطرنشان کرد: این آمادگی سبب شده تا دشمنان از انجام هرگونه اقدام و اجرای نقشه‌های شوم خود منصرف شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: اتحاد، وحدت، یکپارچگی و انسجامی که امروز در بدنه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مشاهده می کنیم به سد محکمی برای جامعه اسلامی ما منجر شده تا هیچ‌ کسی فکر نادرستی در ذهن باطل خود نداشته باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: با وجود فرماندهان بصیر و اندیشمند ما در حوزه نیروهای مسلح کشور، امروز یک نمونه و الگوی مدیریتی را در کشور شاهد هستیم که باید سرلوحه کار سایر مدیران قرار گیرد.

این مسوول یادآور شد: بنده به نمایندگی از خود و شورای تامین استان از زحمات یکایک نیروهای فراجا و حافظان نظم و امنیت در استان قزوین صمیمانه سپاسگزاری کرده و برای همه این عزیزان آرزوی توفیق دارم.

۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته فراجا نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha