ملی‌پوش کبدی: سر ما را بُریدند

هانگژو- ایرنا- ملی‌پوش تیم کبدی ایران گفت: در فینال بازی‌های آسیایی نباید اینگونه قضاوتی صورت بگیرد و یک ساعت زمان بازی را نگه دارند. سر ما را با پنبه بریدند و زور فدراسیون جهانی چربید و نتیجه را به نفع هند تغییر دادند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، فاضل اتراچالی ملی‌پوش تیم کبدی ایران بعد از بازی فینال دو تیم ایران و هند و مباحث داوری که پیش آمد، اظهار داشت: مسابقه خیلی خوبی از تیم ایران شاهد بودیم هرچند که در دفاع ایراداتی داشتیم. خوب جنگیدیم و تلاش کردیم ولی در دقیقه آخر به خاطر مسئله داوری همه چیز برگشت و برای تیم داوری که همچین قضاوتی را در فینال داشتند، متاسفم.

وی افزود: در فینال بازی‌های آسیایی نباید اینگونه قضاوتی صورت بگیرد و یک ساعت زمان بازی را نگه دارند چون همه بازیکنان سرد و کسل شدند. سر ما را با پنبه بریدند و زور فدراسیون جهانی چربید و نتیجه را به نفع هند دادند.

ملی‌پوش تیم کبدی کشورمان گفت: خبرنگاران هندی نیز بعد از بازی درخصوص قضاوت از بازیکنان می‌پرسیدند و خود آنها نیز معتقد به این بودند که تیم ایران شایستگی قهرمانی را داشت و داوری عادلانه نبود.

وی افزود: ایرادی که شاید به لحاظ داخلی داشته باشیم این است برخی قوانین داوری ما با فدراسیون جهانی تطابق ندارد و در این مواقع نیز وقتی دو تیم وارد چلنج می‌شوند برنده تیمی است که زورش بیشتر باشد.

تیم ملی کبدی ایران در دیدار پرحاشیه برابر هند تن به شکست داد و به مدال نقره رسید و نتوانست طلای جاکارتا را تکرار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha