امام جمعه کنگاور خواستار وحدت بیشتر برای توسعه استان کرمانشاه شد

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه کنگاور خواستار کنارگذاشتن برخی اختلافات و تشدید تلاش در جهت همگرایی هر چه بیشتر مسوولان استان کرمانشاه با هدف شتاب گرفتن توسعه این خطه غربی کشور شد.

به گزارش یکشنبه ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی در جمع مسوولان کنگاور از استان کرمانشاه به عنوان سینه ستبر ایران یاد و اظهار کرد: در ادوار گذشته استان کرمانشاه ضعف مدیریت داشت و این مشکل هنوز در حد انتظار برطرف نشده است بنابراین ظرفیت برای همگرایی و وحدت در سطح منطقه کاهش می یابد.

وی گفت: وقتی گلایه ها، مطالبات مردم و کم برخورداری کرمانشاه در ابعاد مختلف را به مسوولان رده بالای کشور منتقل می کنم اولین و مخرج مشترک تمام پاسخ‌ها، وجود برخی اختلافات عنوان می شود.

امام جمعه کنگاور اظهار کرد: دود اختلاف بین مسوولان و مدیریت سست دوره‌های گذشته به چشم مردم کرمانشاه رفته است که از قطار توسعه و پیشرفت همه جانبه عقب مانده‌اند.

به اعتقاد امام جمعه کنگاور؛ کرمانشاه در ردیف مناطق کم برخوردار کشور و عقب تر از استانهای همسایه است.

وی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب که از کرمانشاه به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی یاد کرده اند، تصریح کرد: با این وجود استان در حد استعداد خود رشد و ترقی نداشته است و علت اصلی مشکلات، عدم درک مشترک نسبت به موضوعات، مدیریت ضعیف و وجود اختلاف بین مسوولان بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha