برگزاری لیگ‌های هندبال، رویکرد فدراسیون برای توسعه این ورزش است

یزد- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال ایران گفت: برگزاری لیگ‌ها در رده‌های مختلف برای بانوان و آقایان رویکرد مهم برای توسعه این رشته در کشور و تقویت تیم‌های ملی است.

" ابوالفضل خوشنویس " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری منظم لیگ‌های هندبال موجب رقابت سازنده و جدی در کشور و شناسایی ظرفیت‌ها و پرورش استعدادها را به همراه دارد.

وی با قدردانی از تمام دست اندرکاران و باشگاه‌ها در برگزاری مسابقات مستمر در استان‌ها ادامه داد: برگزاری لیگ برتر، دسته اول و زیر ۱۸ سال جزو اهم رقابت‌هایی است که انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همکاری آموزش و پرورش و بخش خصوصی در برگزاری لیگ‌ها و مسابقات جای قدردانی است و برای انجام بهتر آن اقدامات لازم به عمل می‌آید.

خوشنویس همچنین به اهمیت تقویت هیات‌های زیرپوشش و ورزش هندبال در شهرستان‌ها به عنوان یک اولویت اساسی اشاره کرد که نقش مهمی در توسعه رشته دارد.

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی به خصوص برای مربیان در سطح کشور دیگر برنامه مهمی است که توسط فدراسیون پیگیری و اقدام می‌شود.

برگزاری لیگ‌های هندبال، رویکرد فدراسیون برای توسعه این ورزش است

عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال بیان کرد: استعدادیابی با همکاری خوب آموزش و پرورش از مدارس موضوع مهمی است که همواره جزو اهداف و برنامه‌های محوری فدراسیون است.

خوشنویس به نقش و اهمیت رسانه‌های گروهی در پوشش اخبار مختلف هندبال اشاره کرد که در این خصوص به دلیل اهمیت موضوع باید بیشتر به آن پرداخته شود.

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۲ هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند.

این استان یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha