معاون وزیر صمت مشکلات ۲ واحد صنعتی در مشهد را پیگیری کرد

مشهد-ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حضور در ۲ واحد صنعتی در حوزه مواد غذایی و لوازم خانگی مشکلات آنها را پیگیری کرده و راهکار لازم برای حل آنها را ارایه داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فرهیدزاده روز پنجشنبه پس از بازدید از واحد صنعتی "چینی مقصود" و "نان قدس رضوی" به خبرنگار ایرنا درباره نتایج این بازدید گفت: واحد چینی مقصود که در رسته تولید لوازم خانگی قرار دارد، با مشکلاتی در حوزه دریافت تسهیلات بانکی، کارت بازرگانی و واردات مواد اولیه مواجه بود، به نحویکه ۹۰ درصد مواد اولیه این واحد از محل واردات تامین می شد.

وی اظهار کرد: با پیگیری و تماس هایی که با مدیران مربوطه در وزارتخانه گرفته شد، مقرر گردید برای حل مشکلات واحد صنعتی چینی مقصود در مشهد نشستی با حضور متولیان برگزار و موضوع از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی پیگیری شود تا به راهکار مورد نظر برسیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحد نان قدس رضوی نیز فعالیت خود را به خوبی پیش می برد؛ خط تولید خوب و محصولات با کیفیتی داشت و قیمت آنها نیز مناسب بود اما در ارتباط با قیمت گذاری محصولات کنسروی بویژه رب گوجه فرنگی با مشکلاتی مواجه بود، چرا که اخیر رب گوجه فرنگی از قیمت گذاری دستوری خارج شده است.

فرهیدزاده اظهار داشت: به واحد نان قدس رضوی گفته شد که می تواند در چارچوب ضوابط قیمت‌گذاری اقدام کرده و قیمتهای محصولات خود بویژه رب گوجه فرنگی را به روز کند تا در حقش اجحافی صورت نگیرد، در این راستا تماسی با وزارت جهاد کشاورزی گرفته شد و متولیان در آن وزارتخانه نیز تایید کردند که واحد نان قدس رضوی می تواند در چارچوب ضوابط، قیمتهای خود را اصلاح کند.

معاون وزیر صمت مشکلات ۲ واحد صنعتی در مشهد را پیگیری کرد

به گزارش ایرنا، مجتمع تولیدی چینی مقصود با مشارکت شرکت سرمایه گذاری بانک ملی ایران و اتحادیه کارکنان دولت با ظرفیت اسمی سالیانه سه هزار تن در اسفندماه سال ۱۳۷۳ گشایش یافت. این مجتمع به عنوان اولین استفاده کننده از «پرس های ایزو استاتیک» و کوره های پخت سریع در خاورمیانه وارد بازار تولید چینی شد.

شرکت نان قدس رضوی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع فرآورده‌های آردی در کشور زیر نظر آستان قدس رضوی است، این شرکت با ظرفیت اسمی سالیانه بیش از ۴۴ تن محصولات متنوع و مرغوب و بیش از ۱۳۰ نوع محصول تولیدی جهت مصارف داخلی و صادرات، یکی از بزرگترین کارخانجات صنایع غذائی در زمینه «صنعت کیک، کلوچه و نان» در سطح کشور است.

این شرکت هم اکنون با بیش از ۱۴ خط تولید در کارگاه های رضوی، دونات، اشترودل و نان مشغول فعالیت است که این خطوط شامل خطوط اسفنجی، خطوط روغنی، خط کلوچه، خط مارش مالو، خط بیسکوئیت، خط نان صنعتی و اشترودل و دونات، خطوط نان ویفر و قنادی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha