۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبر: 85248644
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شطرنج ایران در کمین طلا

هانگژو - ایرنا- ملی‌پوشان شطرنج ایران یک گام دیگر به کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو نزدیک شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، تیم ملی شطرنج ایران در ادامه نتایج موفقیت‌آمیز خود مقابل تیم ملی مغولستان هم به برتری دست یافت.

از دور هفتم رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲، تیم ملی شطرنج ایران امروز (پنجشنبه) توانست با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ تیم ملی مغولستان را از پیش‌رو بردارد و ضمن حفظ صدرنشینی خود در جدول مسابقات، یک گام دیگر به کسب مدال طلای رقابت‌ها نزدیک شود.

پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، محمدامین طباطبایی، امیررضا پورآقابالا و پویا ایدنی تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

طبق جدول اعلامی از سوی کمیته برگزاری رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو، تیم ملی ایران، صدرنشین جدول رده‌بندی فردا در هشتمین مسابقه به مصاف تیم ملی فیلیپین خواهد رفت.

مقصودلو: باید ببریم و کار را تمام کنیم

پرهام مقصودلو سوپر استاد بزرگ شطرنج ایران بعد از پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل مغولستان در دور هفتم مسابقات شطرنج بازی‌های آسیایی گفت: استراتژی‌مان برای این بازی رسیدن به پیروزی به هر نحو ممکن بود. با توجه به این‌که از اختلاف ریتینگ برخوردار بودیم، قرار بر این بود که همه برای برد بازی کنیم تا هر نفری که به برد رسید، باقی اعضای تیم با خیال راحت مساوی کنند تا پیروزی خود را گارانتی کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین نکته بازی تیمی این است که وقتی یکی از بازیکنان به پیروزی می‌رسد، سایر بازیکنان از حساسیت بازی اطلاع داشته باشند که خوشبختانه امروز همه از این موضوع آگاه بودند و توانستیم راحت به پیروزی برسیم. برد تیمی بسیار مهم است. این برد باعث شد در صدر جدول باقی‌بمانیم.

مقصودلو در خصوص حریف بعدی ایران گفت: احتمالا حریف بعدی ما فیلیپین است که هم‌ سطح مغلوستان است. امیدوارم از پس این تیم بربیاییم. باید ببریم و کار را تمام کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha