۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85248636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان برازجانی در پاییز دمای ۴۶ درجه سانتیگراد تجربه کردند

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان، اهرم به ترتیب با دمای ۴۶ و ۴۵، خورموج و کنگان با ۴۲ و جم و دیلم با ۴۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در این استان داشتند.

پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پیش بینی شده دمای هوا در این استان از جمعه هفته جاری به طرز محسوسی روند کاهشی پیدا کند.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، انتظار می رود از امروز با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی و تداوم وزش آن تا اوایل هفته آینده خلیج فارس مواج و متلاطم باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت در برخی از نقاط استان نیز وقوع گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، وزش باد و در برخی نقاط همراه با باد و گردوخاک پیش بینی شده است.

وی گفت: در مدت یاد شده جهت وزش باد شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و به تدریج ۱۸ تا ۴۸ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‎شود.

مساعدی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و به تدریج ۱۲۰ تا ۲۱۰ و در فراساحل تا ۲۷۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۷:۱۵، مد اول ساعت ۱۲:۵۰، جزر دوم ساعت ۱۵:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۳:۵۰ خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha