۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85248514
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

املش رکورددار بارش‌ باران در گیلان شد

۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبر: 85248514
املش رکورددار بارش‌ باران در گیلان شد

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: املش واقع در شرق استان با ۱۰۴ میلیمتر طی ۴۸ ساعت گذشته رکوردار بارش باران‌ در گیلان شد.

رضا باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بعد از شهرستان املش کیاشهر با ۸۸ میلیمتر، لاهیجان با ۸۲، سیاهکل و گیسوم رضوانشهر با ۷۳، رودسر با ۶۳، بندرانزلی با ۶۰ و رضوانشهر با ۵۶ میلیمتر به ترتیب در جایگاه بعدی بارش‌ها طی ۴۸ ساعت گذشته قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه با تضعیف بارندگی‌ها از عصر امروز شاهد کاهش ابر و قطع بارش‌ها در مناطق مختلف گیلان خواهیم بود، اضافه کرد: با تضعیف سامانه، جوی نسبتا پایدار تا دوشنبه هفته جاری در استان پیش بینی شده‌ ضمن اینکه رگبار پراکنده و رعد و برق در این مدت دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته رودبار با ۲۵ درجه سلسیوس گرمترین و صبح امروز اسب وونی تالش با هفت درجه سلسیوس خنک ترین مناطق استان بوده‌اند.

وی بیان کرد: دریا امروز با ارتفاع موج ۶۰ سانتی متر تا ۲ متر برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است اما فردا "جمعه" با ارتفاع موج ۸۰ تا ۱۰ سانتی‌متر به تدریج با احتیاط مناسب است.

آسمان گیلان از شامگاه سه شنبه گذشته تا ظهر امروز بارانی بود در زمان حاضر شاهد کاهش باران و ابر در مناطق مختلف استان هستیم.

بیشتر بخوانید:

بارش‌های گاه شدید گیلان را فرا می‌گیرد

بارش باران در مناطق مرکزی و شرقی گیلان شدت می‌گیرد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha