۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85248474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای تعاونی مسکن زنجان در نشست خبری مطالبه‌گری کردند

زنجان - ایرنا - جمعی از اعضای تعاونی ویلاشهر زنجان روز پنجشنبه با حضور در نشست خبری معاون معماری و شهرسازی اداره‌ کل راه و شهرسازی استان به طرح مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحیم توسیلان معاون معماری و شهرسازی اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان بنا بر اعلام قبلی امروز/پنجشنبه/ در یک نشست خبری با عنوان طرح "جدید شهر زنجان و گفتمان پایدار توسعه" در این اداره کل حضور یافته بود تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

از نیمه های این نشست، گروهی از اعضای تعاونی ویلا شهر زنجان در سالن جلسه حضور یافته و به بیان مشکلات خود پرداختند.

یکی از اعضای این تعاونی در این جلسه، گفت: سال های زیادی است که زمین های این تعاونی تعیین تکلیف نشده و در حال حاضر مستاجر هستیم.

این عضو تعاونی که به نمایندگی از دیگر اعضا سخن می گفت، ادامه داد: سال های زیادی منتظر خانه دار شدن هستیم و امیدواریم کسی پاسخگوی مشکلات ما باشد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر، اعضای تعاونی ویلا شهر یک و ۲ در شهر زنجان را تشکیل می دهند، اضافه کرد: ۲۳۲ هکتار از زمین های این تعاونی دارای سند است و انتظار داریم این اراضی به محدوده شهر اضافه شود.

این عضو تعاونی ادامه داد: ما خواستار رسیدگی مسوولان به این مشکلات و مطالبات هستیم.

شرکت تعاونی ویلاشهر یک و ۲ در سال ۶۹-۶۸ شروع به عضوگیری کرده و زمینی را به مساحت حدود ۲۳۲ هکتار در ضلع شمالی فاز پنج گلشهر با «کاربری زراعی» خریداری کرد.

به گفته ذینفعان ۲۱۶ هکتار از این اراضی سند شش‌دانگ دریافت کرده، پنج هکتار معارض دارد، بخشی با تعاونی گلشهر مورد اختلاف است و بخشی نیز مربوط به حرایم گاز، برق و آب است.

اعضای این تعاونی ها خواهان تعیین تکلیف اراضی خریداری شده و حل مشکلات موجود برای خانه دار شدن خود هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha