ثبت نام حضوری از ۱۳۴ مهارت آموزان رشته آموزش ابتدایی بوشهر آغاز شد

بوشهر_ ایرنا_ رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ثبت نام حضوری از ۱۳۴ مهارت آموزان رشته آموزش ابتدایی پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

رضا درویشی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: به طور کلی ثبت نام مهارت آموزان در این دوره شامل مراحل غیر حضوری و حضوری می شود که در مرحله غیرحضوری، پذیرفتع شدگان مدارک لازم را در سامانه معرفی شده در اطلاعیه سازمان مرکزی دانشگاه برگزاری کرده و در مرحله حضوری نیز مدارک بارگزاری شده ثبت نام غیر حضوری با اصل مدارک توسط کارشناس مربوطه تطبیق داده می شود.

وی افزود: ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند و مدارک بارگزاری شده ثبت نام غیر حضوری آنها با اصل مدارک توسط کارشناس مربوطه تطیبق کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تصریح کرد: این دوره شامل مهارت آموزان پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱، جاماندگان مشمولین قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر و تکمیل ظرفیت معرفی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در دو رشته آموزش ابتدایی و آموزش کودکان استثنایی است.

درویشی بیان کرد: از پذیرفته شدگان رشته آموزش کودکان استثنایی استان بوشهر توسط همکاران ما در دانشگاه فرهنگیان استان فارس ثبت نام به عمل آمده و دوره مهارت آموزی آنها نیز در این استان مطابق برنامه ریزی سازمان مرکزی دانشگاه برگزار می شود.

وی اوامه داد: دوره مهارت آموزی این پذیرفته شدگان شامل ۲ پودمان می شود که پودمان نخست از پنجشنبه هفته آینده ۲۰ مهرماه آغاز و هر دو پودمان به صورت حضوری برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha