استاندار: ساخت مدرسه برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در همدان پیش بینی شده است

همدان- ایرنا- استاندار همدان با اشاره به نیاز شهرک های تازه تاسیس به خدمات زیربنایی، گفت: همزمان با تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در همدان، پیش‌بینی ساخت اماکن خدماتی و آموزشی مانند مدرسه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در گردهمایی روسای مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور به میزبانی همدان اظهار کرد: به ازای هر ۲۵۰ واحد مسکونی باید یک مدرسه ساخته شود.

وی با قدردانی از خدمات خیران مدرسه ساز، خاطرنشان کرد:خیرین مدرسه‌ساز تمام وجودشان را در راه خدمت به دیگران به کار گرفتند.

استاندار همدان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز خادم علم و آموزش هستند، تصریح کرد: مردم قدردان زحمات خیرین مدرسه ساز هستند.
وی با بیان اینکه خیرین با نگاه خیر و خداپسندانه، منشاء اقدامات با برکت به ویژه در مناطق محروم شدند، خاطر نشان کرد: اساس ساختارهای خیری کشور از مدرسه‌سازی شروع شد و بعد به بخش‌های دیگر تسری پیدا کرد.


سند تک برگ توافقنامه مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز مدرسه رونمایی شد

معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این مراسم از رونمایی سند تک برگ توافقنامه مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز مدرسه خبر داد و گفت: سند تک برگ برای جلوگیری از تعارضاتی که ممکن است در مدرسه‌سازی صورت بگیرد، تدوین شده و در پروژه‌های مشارکتی ساخت، تجهیز و خرید مصالح، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حمیدرضا خان‌محمدی خاطرنشان کرد: نظرات خیرین در تدوین این سند در نظر گرفته شده و امیدواریم باعث خیر شود و جریان مردمی مدرسه‌سازی ادامه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مهم‌ترین مجمع خیری کشور است، خاطرنشان کرد: بزرگترین رکن مدرسه سازی، خیرین هستند و ما باید مانع‌زدایی کنیم تا کارهای این مجمع پیش‌ برود.

وی ادامه داد: ۱۰۴ هزار کلاس درس در کشور نیاز به مقاوم سازی دارد و امیدواریم تا پایان برنامه هفتم توسعه مدارس به ساماندهی برسد.

سه مدرسه امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در همدان بهره برداری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha