۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85248188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویژه برنامه‌‎های هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر آغاز شد/بوشهر استان برتر در  شاخص امنیت

بوشهر-ایرنا- ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا شهر بوشهر آغاز شد.

سردار "حیدر سوسنی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: در طول این هفته بیش از ۳۰ برنامه شاخص برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه سراسراستان بوشهر از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه اشاره کرد.

وی بیان کرد: همچنین روز شنبه ۱۵ مهرماه صبگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگر و مسئولان استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در روز چهارشنبه نیز مسئولان انتظامی استان در قالب دیدارهای چهره به چهره و سامانه تلفنی ۱۹۷ پاسخگوی سوال‌ها، انتقادها و پیشنهادهای هم‌استانی‌ها می‌شوند.

سوسنی ادامه داد: در پنجشنبه هفته آینده نیز ویژه برنامه کوهنوردی با حضور ورزشکاران استان و بویژه ورزشکاران ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: درخصوص امنیت براساس هشت شاخص وزارت کشور بوشهر به عنوان استان برتر برگزیده شده و براساس شاخص‌ سرقت‌ها همچنان در رتبه ۲۷ کشور قرار دارد.

سوسنی ادامه داد: در بحث شرارت نیز استان بوشهر در رتبه آخر کشور قرار دارد به نحوی که اکنون شرارتی آن چنانی در استان وجود ندارد.

وی گفت: در بحث درگیری و نزاع‌های دسته جمعی بوشهر در رتبه ۲۹ کشور است و ۹۹ درصد نزاع‌های استان فردی گزارش شده است.

سوسنی ادامه داد: در شاخص سوانح رانندگی و قتل‌ها بوشهر در رتبه ۲۱ استان‌های کشور قرار دارد و از لحاظ امنیتی استان با ۷۹۶ کیلومتر مرزآبی، همسایگی با چهار کشور خلیج فارس و تهدیدهای منطقه‌ای از امنیت بسیار خوب و پایداری برخوردار است.

وی افزود: این امنیت مثال زدنی در سایه مشارکت مردم، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و شوراهای تامین و اداری و نیروهای مسلح استان بوشهر محقق شده و امنیت امروز استان حاصل شهدای بزرگوار و بویژه ۱۵۸ شهید عرضه نظم و امنیا استان بوشهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha