۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85247972
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان تبلیغات در حوزه عفاف و حجاب برنامه های متنوعی را دنبال می کند

قزوین - ایرنا - معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: این سازمان با محور قرار دادن تبلیع در امور فعالیت های خود، برنامه های جامع و مدونی را در حوزه عفاف و حجاب، به ویژه در مدارس دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا عزت زمانی عصر چهارشنبه در حاشیه انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری بین اداره‌ کل آموزش و پرورش و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در راستای تربیت و تبیین غیرمستقیم ضرورت عفاف و حجاب برای دانش آموزان، افزود: مساله تربیت در کشور متولی دارد و ما متولی تعلیم و تربیت نیستیم.

وی ادامه داد: تمام توان خود را برای فعالیت‌های تبلیغی به کار گرفته ایم و در هر سطحی از مدارس در این حوزه فعالیت می‌کنیم و باور داریم کنشگری در شبکه معلمان و جریان کنشگری در دنیای پیچیده امروز از اهمیت بالایی برخودار است.

حجت‌الاسلام یوسف پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در این نشست اظهار کرد: در حوزه جهاد تبیین، ارایه آموزش برای پنج هزار دختر و یک‌ هزار پسر دانش‌آموز را هدف‌گذاری کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه دستگاه تعلیم و تربیت به صورت هدفمند مورد توجه دشمن قرار گرفته، بیش از ۲ هزار ساعت دوره جهاد تبیین را با مشارکت ۱۶۴ مربی دلسوز در این استان برگزار کردیم‌.

نقی سیاهکلی با اشاره به اینکه استان قزوین در حال حاضر دارای ۱۷ هزار معلم و ۲۵۰ هزار دانش آموز است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم دوره توانمندسازی را برای مربیان برگزار کنیم و در این راستا می‌توانیم از ظرفیت تبلیغات اسلامی نیز در این راه استفاده به عمل آوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: نقش معلم به معنای واقعی کلمه بیش از نقش والدین در تربیت دانش‌آموزان موثر است و در صورتی که معلمان تمامی مهارت‌های شش گانه را مسلط باشند بدون شک بخش قابل توجهی از مشکلات آموزشی این استان مرتفع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha