قرعه سخت کاراته‌کاران ایران در بازی‌های آسیایی

هانگژو- ایرنا- نمایندگان کاراته ایران رقیبان خود را در بازی‌های آسیایی هانگژو شناختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، قرعه کشی مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ برگزار و نمایندگان کاراته ایران رقیبان خود را شناختند.

مسابقاته کاراته بازی‌های آسیایی از فردا پنج‌شنبه آغاز خواهد شد و سه روز ادامه خواهد داشت.

قرعه کشی کامل به این شرح است:

بانوان

️وزن ۵۰- کیلوگرم: ️سارا بهمنیار در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم به مصاف برنده بنگلادش و مالزی دیدار می‌کند.

️وزن ۵۵- کیلوگرم: ️فاطمه سعادتی در دور نخست به مصاف نماینده ماکائو می‌رود. سعادتی در صورت پیروزی دور دوم با برنده ویتنام و چین تایپه دیدار می کند.

️وزن ۶۱- کیلوگرم: ️آتوسا گلشادنژاد در دور نخست به مصاف سارا العامری اماراتی می رود و در صورت برتری در دور دوم به مصاف برنده ماکائو و ویتنام می‌رود.

️وزن ۶۸- کیلوگرم: ️مبینا حیدری در دور نخست به مصاف نماینده اندونزی می‌رود. حیدری در صورت پیروزی دور دوم به مصاف برنده ژاپن و امارات خواهد رفت.

آقایان

️وزن ۶۷- کیلوگرم: امیر مهدی‌زاده در دور نخست به مصاف نماینده اردن می‌رود. مهدی زاده در صورت پیروزی دور دوم به مصاف نماینده تاجیکستان می‌رود.

️وزن ۷۵- کیلوگرم: ️بهمن عسگری در دور نخست به مصاف نماینده ازبکستان می‌رود. عسگری در صورت برتری دور دوم با نماینده کره جنوبی دیدار می‌کند.

️وزن ۸۴- کیلوگرم: مهدی خدابخشی در دور نخست به مصاف نماینده ژاپن می‌رود و در دور دوم با برنده اردن و عربستان دیدار می‌کند.

️وزن ۸۴+ کیلوگرم: ️سجاد گنج‌زاده در دور نخست به مصاف نماینده لائوس می‌رود و در دور دوم با نماینده پاکستان دیدار می‌کند. کاراته‌کات عربستانی در طرف دیگر جدول است و تا فینال با سجاد روبه‌رو نمی‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha