دمیر: نیمه دوم جبران کردیم/ ریکاوری بازیکنان پس از باخت به فیلیپین آسان نبود

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی بستکبال گفت: بعد از آن بازی سخت، ریکاوری بازیکنان و آماده شدن برای بازی بعدی اصلا کار راحتی نیست. بازیکنان تیم ملی از نظر بدنی آمادگی خوبی دارند. نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم جبران کردیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی شاگردانش مقابل کره جنوبی گفت: ما برای صعود به جمع چهار تیم اول آسیا به این مسابقات آمده بودیم. در بازی دیروز با فیلیپین درحالی شکست خوردیم که نیمه اول خوبی نداشتیم و با اینکه در نیمه دوم عملکردمان بهتر شد اما با یک امتیاز نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود: امروز نیز بچه‌ها برای برد آمدند. در نیمه اول خیلی خوب ظاهر نشدیم ولی در نیمه دوم واکنش بچه‌ها خوب بود. به بازیکنان ایران بابت این برد تبریک می‌گویم.

دمیر با اشاره به ریکاوری بازیکنان پس از باخت به فیلیپین اظهار داشت: بعد از آن بازی سخت، ریکاوری بازیکنان و آماده شدن برای بازی بعدی اصلا کار راحتی نیست. بازیکنان تیم ملی از نظر بدنی آمادگی خوبی دارند. نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم جبران کردیم. بچه‌ها باهوش هستند و خودشان را با شرایط وفق دادند و توانستیم پیروز شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha