منصوری: ۷۰ همت پروژه عمرانی در سفر رئیس جمهور به فارس بهره‌برداری می‌شود

تهران- ایرنا- معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر آیت‌الله رئیسی در هفته آینده به استان فارس خبر داد و گفت: در این سفر بیش از ۷۰ همت پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، محسن منصوری صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور هفته آینده به استان فارس سفر خواهد کرد و در این سفر از بیش از ۷۰ همت پروژه عمرانی بهره‌برداری خواهد شد. پروژه آزادراه اصفهان – شیراز مهمترین پروژه عمرانی این استان است که شش قطعه از هفت قطعه این آزادراه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: آزادراه ۲۲۴ کیلومتری اصفهان – شیراز مهمترین پروژه آزادراهی کشور پس از انقلاب اسلامی است که بیش از ۲۵ همت صرف احداث آن شد.

منصوری بیان کرد: کاهش یک ساعت و نیم تا دو ساعته زمان سفر از اصفهان به شیراز و بالعکس و کاهش مصرف سوخت از عمده مزیت‌های این آزادراه است.

زمین ساخت ورزشگاه تا کمتر از یک ماه آینده نهایی می‌شود

منصوری در ادامه اظهار داشت: ساخت ورزشگاه در نزدیکی حرم امام خمینی (ره) دستور رئیس جمهور و تصمیم هیأت دولت است. زمین این ورزشگاه در کمتر از یک ماه نهایی شده و در مرحله مشخص کردن شرکت مشاور و پیمانکار هستیم تا کار شروع شود.

معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: این سرعتی که در احداث ورزشگاه جدید می‌بینید از باب دستور رییس‌جمهور و مصوبه هیات وزیران است. دولت سیزدهم، دولت صادق‌الوعد است و نهضت اتمام پروژه‌های عمرانی را دنبال می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha