۳۰ درصد نخ پلی‌استر کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ درصد نخ پلی‌استر کشور در کارخانه‌های نساجی این استان تولید و روانه بازار مصرف داخل ایران و کشورهای همسایه می‌شود.

به گزارش ایرنا، فضل‌الله رحمتی روز چهارشنبه در نشست تخصصی با مدیرکل منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: هم‌اکنون ۴۰ واحد تولیدی نساجی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد و محصول تولیدی در این واحدهای تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تکمیل زنجیره محصولات نساجی در استان افزود: هم‌اینک تنها واحد تولید چادرمشکی کشور در این استان در حال تولید پارچه چادرمشکی است.

رحمتی به روند اجرایی طرح توسعه واحد نساجی حجاب شهرکرد اشاره و تصریح کرد: در این راستا تعدادی از ماشین‌آلات مورد نیاز این واحد وارد شده است.

۳۰ درصد نخ پلی‌استر کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و برخی از محصولات تولیدی تعدادی از واحدهای صنعتی این استان به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

مدیرکل نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت از بخش های صنعتی چهارمحال و بختیاری دیدن و با معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت و گو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha