به گزارش ایرنا، محبوبه شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان تماس نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد هفت درصدی است.
وی افزود: هموطنان می توانند کلیه شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.
سرپرست مرکز مدیریت راههای استان بوشهر درخصوص شکایت های ثبت شده در سامانه ۱۴۱ طی نیمه نخست امسال عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل کالا ۵۳۷ تماس، حمل و نقل مسافر ۴۰۰ تماس و حوزه راهداری ۷۵۵ تماس بوده که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.
شهریاری با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان بیان کرد: همچنین بخش گویای سامانه ۱۴۱ جهت راهنمایی هموطنان بصورت دائم بروز رسانی میشود و وضعیت آب و هوا، انسداد راهها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی، ترافیک در محورهای مواصلاتی را به اطلاع تماس گیرنده می رساند.
نظر شما