ترافیک سنگین شبانه در محورهای ارتباطی مازندران

ساری - ایرنا - رئیس پلیس راه مازندران؛ وضعیت ترافیک در محورهای ارتباطی این استان در جاده چالوس، هراز و فیروزکوه را در شامگاه سه شنبه سنگین و در آزاد راه تهران شمال را عادی و روان اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان تاب شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس حدفاصل آدران تا میدان امیر کبیر سنگین گزارش شده است.
وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده هراز حدفاصل گزنک تا شاهاندشت و محدوده سه راهی چلاو و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل وانا تا گزنک را نیز سنگین اعلام کرد.
رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در مسیر شمال به جنوب جاده فیروزکوه در محدوده دماوند ترافیک خودرو سنگین است.
وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، خاطرنشان کرد: تردد خودروها در هر ۲ مسیر رفت و برگشت آزاد راه تهران شمال بصورت عادی و روان در جریان است.
این مقام مسوول، از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر مدیریت سفر و عایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کند تا سفری امنی و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان تاب، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha