۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85246630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت املاک به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در جهرم فارس

۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85246630
ثبت املاک به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در جهرم فارس

شیراز-ایرنا- همزمان با آغاز هفته وقف سه ملک به ارزش  ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان جهرم از توابع استان فارس به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز هفته وقف که مصادف با سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی و صادق آل محمد(ص) است، سه مورد وقف جدید جمعا به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان جهرم به ثبت رسید.

بیژن قریب زاده ادامه داد: ۲ مورد از این موقوفات توسط معصومه پرنیان و شرکاء و یک مورد هم توسط عبدالرحیم پرنیان به ثبت رسیده است.

وی با اظهار اینکه موارد وقف شده زمین مسکونی است گفت: ششدانگ یک قطعه زمین تحت پلاک ثبتی ۳۶۲۰/۲۲ به مساحت ۹۴۸ متر مربع و ششدانگ یک قطعه زمین تحت پلاک ثبتی ۳۶۲۰/۱۳ به مساحت ۴۳۸ متر مربع و همچنین ششدانگ یک قطعه زمین تحت پلاک ثبتی ۳۶۲۰/۱۲ به مساحت ۲۴۰ متر مربع از رقبات این موقوفات جدید است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم بیان کرد: احداث مجموعه فرهنگی مذهبی امام هادی علیه السلام و اشاعه فرهنگ ناب قرآن و اهل بیت پیامبر اسلام(ع ) به نام مبارک امام هادی النقی(ع ) از نیات هر سه مورد وقف جدید به ثبت رسیده است.

توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان

همچنین به همین مناسبت و با هدف حمایت از نیازمندان در قالب تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به نیازمندان اهدا می شود.

حجت الاسلام حسن محبی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه چهار شیراز در این باره گفت: این بسته ها که از محل موقوفه صغری بیگم شهر شیراز تهیه شده شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا و حبوبات است و اقلام خوراکی خانوار را دربر می گیرد.

وی ارزش هر بسته معیشتی در این طرح را هفت میلیون ریال عنوان وافزود: یکی از نیات موقوفه صغری بیگم اطعام مساکین و نیازمندان است که از این سرفصل جهت تهیه و تامین بسته های معیشتی هزینه شده است.

محبی با اشاره به اینکه طرح قرار دوازدهم به نیت حضرت ولیعصر(عج) و در تاریخ دوازدهم هر ماه اجرا می شود، گفت: در این طرح که از محل موقوفات، کمک های خیران و نذورات مردمی بقاع متبرکه صورت می پذیرد، بسته های معیشتی تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha