آرزومندی: تاوان سختی دادیم/ شایسته صعود بودیم اما نشد

هانگژو- ایرنا- مربی تیم ملی بسکتبال گفت: ماهیت ورزش تلاش کردن است اما برخی اوقات اشتباهاتی رخ می‌دهد که تاوان آن سنگین است و امروز این اتفاق برای بسکتبال ایران رخ داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، علی آرزومندی پس از شکست تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین در یک چهارم نهایی بازی های آسیایی تاکید کرد: در نیمه اول عملکرد خوبی در دفاع نداشتیم و وقتی اینطور می‌شود شما باید در کوارترهای بعدی انرژی زیادی بگذارید تا بتوانید نتیجه را جبران کنید.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم اشتباهات یک دقیقه آخر هم به خاطر همین خستگی و صرف انرژی زیاد برای بازگرداندن نتیجه بود، بچه‌ها خیلی تلاش کردند که اختلاف را کمتر کنند، نکته مثبت کار این است که بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند و ماهیت ورزش هم همین است که شما تمام تلاش خود را در بازی انجام دهید. بچه‌های ما نشان دادند که توانایی زیادی دارند آما گاهی وقت‌ها تاوان اشتباهات سنگین است.

آرزومندی تاکید کرد: ما شانس این را داشتیم که بالا برویم، تیم جوانی داریم و هنوز جا دارد که این جوان‌ها خودشان را در مسابقات آینده نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه نباید از این موضوع عبور کرد که تیم حریف سه بازیکن خارجی و تبعه داشت، گفت: یکی از آنها ۳۵ امتیاز آورد و بازیکنانشان کاملا تاثیرگذار بودند. در صورتی که ما از ترکیب جام جهانی سه بازیکن اصلی خود یعنی حدادی، یخچالی و امینی را هم نداشتیم اما به هرحال با همه این شرایط باید بازی را می‌بردیم.

گفتنی است شاگردان هاکان دمیر با قبول شکست ۸۴ بر ۸۳ برابر فیلیپین، در بازی‌های رده‌بندی پنجم تا هشتم، فردا چهارشنبه به مصاف کره جنوبی خواهد رفت. کره جنوبی نیز در بازی امروز خود با نتیجه ۸۴ بر ۷۰ مغلوب چین شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha