۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 1573
کد خبر: 85246422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی  

تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده عوارضی، حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا تونل شماره ۱۶ و محدوده شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله را شاهد هستیم.

در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده های آبعلی، گالری امامزاده هاشم، زیار، شاهاندشت، بایجان و سه راهی چلاو نیز ترافیک سنگین است.

آزادراه قزوین– رشت محدوده رودبار، محور فیروزکوه مسیر(جنوب به شمال) محدوده دماوند و آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا حصارک نیز ترافیک سنگین مشاهده شده است.

همچنین بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌ها تردد موتورسیکلت‌ها به‌استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۷ صبح شنبه ۱۵ مهر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ چهارشنبه ۱۲ مهر از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است، همچنین در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

بر این‌ اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ جمعه و شنبه (۱۴ و ۱۵ مهرماه) از کرج و ابتدای آزادراه تهران–شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. همچنین در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام مأموران پلیس‌راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روزهای سه‌شنبه، جمعه و شنبه (۱۱، ۱۴ و ۱۵ مهر به‌استثنای وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس اعمال خواهد شد.

در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و بالعکس بوده و تردد خودروهای تریلر از محور هزار ممنوع است. تردد خودروهای کامیون و کامیونت به‌استثنای وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۲ مهر و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهر از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

بر مبنای اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد انواع خودروهای تریلر به‌استثنای وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و جمعه (۱۱ و ۱۴ مهرماه) از مسیر جنوب به شمال محور تهران– فیروزکوه – قائم‌شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود. در محور آستارا– اردبیل و بالعکس، تردد کلیه خودروهای کامیون و تریلر به‌استثنای وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه ۱۱ مهر و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهر) ممنوع اعلام شده است.

این گزارش حاکی است تردد خودروهای کامیون و تریلر به‌استثنای وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه ۱۱ مهر و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهر) در محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود.

به گزارش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و باتوجه‌به شرایط ترافیکی، احتمال هرگونه تغییر در ساعت و نحوه اجرا وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha