پیامبر اسلام (ص) راه رهایی از جهالت را برای بشریت ترسیم کرد

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دینداری ارمغان نبی مکرم اسلام (ص) به بشریت است، گفت: پیامبر اسلام (ص) راه رهایی از جهالت را برای بشریت ترسیم کرد.

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: راهی که رسول خدا برای بشریت ترسیم کرد، دینداری و عمل به دستورات خداوند بود.

وی اضافه کرد: راهی که پیامبراسلام (ص) ترسیم کرد، مختص زمان خاصی نیست بلکه در هر دوره ای قابلیت اجرا شدن دارد.

وی اظهار کرد: اگر امروز مردم برخی کشورها در گمراهی به سر می برند، دلیلش این است که پیام پیامبر (ص) به گوششان نرسیده است یا به آنها اجازه تامل در پیام رسول خدا را نداده اند.

نماینده مردم‌ آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر آشنایی با معارف امام صادق (ع) گفت: بدون تردید آشنایی با معارف این امام همام اجازه نمی دهد درمسیر نادرستی قدم برداریم.

آیت الله مجتهد شبستری درخصوص تبیین سیره، منش و ابعاد مختلف شخصیت پیامبر اسلام (ص) نیز بیان کرد: کارهای زیادی دراین خصوص شده ولی بازهم جا برای کارکردن زیاد است و سیره، منش و زندگی پیامبر (ص) آنقدر وسیع است که هرقدر کار شود، بازهم کم است.

وی افزود: سخنان و پیام نبی مکرم اسلام (ص) درقالب فیلم سینمایی و کارهای فاخر به دنیا عرضه شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی درمجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شخصیت پیامبر(ص) جاذبه فراوانی داشت و فرمایشات پیامبر اسلام‌ (ص) از پشتوانه عقلانی و منطقی برخوردار بود.

امروز، ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha