۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85246112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس بسیج سازندگی:‌ جریان جهادی در کشورهای اسلامی گسترش می یابد+فیلم

گناباد- ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در حال صدور جریان جهادی به کشورهای اسلامی هستیم، گفت:‌ این مساله مانند جبهه مقاومت در سطح جهان گسترش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی عصر دوشنبه در آیین بهره برداری از واحدهای مسکونی محرومیت زدایی بسیج سازندگی گناباد، فعالیت ۵۱ هزار گروه جهادی در سطح کشور را یادآور شد و افزود:‌ در این زمینه از ظرفیت های زیادی برخوردار هستیم و همان طور که جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی گسترش یافت بدنبال ایجاد جبهه جهانی خدمت رسانی جهادی هستیم.

وی تصریح کرد:‌ این اقدامات توسط بسیج سازندگی سپاه از ۲ سال قبل آغاز شده و در یک بازه زمانی ۱۰ ساله در کشورهای اسلامی گسترش می یابد.

رییس سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت:‌ فعالان گروه های جهادی کشور علاوه بر خدمت رسانی به مردم و محرومان در سایر عرصه های دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پیشگام هستند.

سردار زهرایی گفت:‌ هشت نفر از شهدای مدافع امنیت کشور مانند شهیدان آرمان علی وردی، روح الله عجمیان، مجتبی امیری و غیره که در یک سال گذشته به شهادت رسیدند مسوول و یا عضو گروههای جهادی بودند.

وی اظهار داشت:‌ هم اکنون علاوه بر فعالیت ۵۱ هزار گروه جهادی در سطح کشور، ۵۱ هزار گروه جهادی دیگر متقاضی فعالیت در این بخش هستند که بعد از بدست آوردن ظرفیت ها و شرایط لازم به این تعداد اضافه می شوند.

در این آیین طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی گناباد شامل چهار واحد مسکونی مختص نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور به بهره برداری رسید.

این واحدها در زمینی به وسعت ۲۵۰ مترمربع و مجموع ۳۵۰ متر زیربنا در چهار واحد با صرف اعتبار ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران و بخش دولتی و توسط قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی این شهرستان احداث شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha