۱۳۰ هزار بسته آموزشی سه سال گذشته به خانواده‌های کم برخوردار اهدا شد

شهرری - ایرنا - مدیر مرکز مطالعات و امور جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اعلام کرد: بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلفی خدمت رسانی می کند و ما درسه سال گذشته توانسته ایم ۱۳۰ هزار بسته آموزشی به خانواده‌های کم برخوردار اهدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پرویز رازی بخشایش روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بسیج سازندگی در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، عمرانی و محرومیت زدایی، خدمت رسانی، جهادی، فنی و تخصصی، فرهنگی و امور دیگر فعالیت دارد ما در طول سه سال توانسته ایم ۱۳۰ هزار بسته آموزشی که شامل کیف، لوازم التحریر و تبلت به خانواده های کم برخوردار اهدا کنیم.

این مسئول ادامه داد: تاکنون چندین گروه جهادی تاسیس شده است، که در زمینه‌های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم هستند.‌

بخشایش همچنین باتوجه به فعالیت‌های بسیج سازندگی در زمینه‌های عمرانی، پزشکی، فرهنگی گفت: ماموریت‌هایی را که تا کنون در حوزه‌های مختلف داشته‌ایم را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم، در حوزه‌های تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد ، بهزیستی و برخی از خانواده های شهدا، منازل محرومانی که با بحران‌های زلزله و نظیر آن مواجه شده‌اند عملکردهای خوبی داشته‌ایم و تمام همت خود را قرار داده‌ایم تا در کنار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه شهرری، دارای ظرفیت های خوبی در زمینه کمک رسانی توسط مردم، بسیجیان و گروه های جهادی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در زمینه اطلاع رسانی برای خدمات رسانی ضعف هایی وجود دارد که انشاالله به مدد اصحاب رسانه بهبود خواهد یافت.

سرهنگ بخشایش اضافه کرد: بسیج و نیروهای مومن و انقلابی در هر عرصه ای ورود داشته اند منشا خیر و برکت شده اند که می توان ورود به حوزه های اقتصادی و محرومیت زدایی به عنوان نمونه بارز اشاره کرد.

وی افزود: بسیج یکی از عوامل مهم در بازدارندگی نفوذ دشمنان در انقلاب بوده و با حضور در عرصه های نظامی و علمی هرگونه نقشه دشمنان را نقش برآب می سازد.

بخشایش با بیان این‌که بسیج امروز به‌ جان و دل مردم نشسته است، افزود: بسیج همواره نقش پررنگی در آبادی و آبادانی کشور داشته‌ است و هر جا نیازی به حضور نیروهای جهادی بوده بسیج حضور داشته است.

رزمایش کمک مؤمنانه پویش همکلاسی مهربان ۴ در قالب توزیع ۱۵ هزار بسته نوشت افزار برای خانواده‌های کم برخوردار روز دوشنبه ۱۰ مهر در آستان شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha