تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی یزد  هشت هزار میلیارد ریال  نیاز دارد +فیلم

یزد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: هشت هزار میلیارد ریال بودجه برای تکمیل ۶۸ پروژه نیمه تمام ورزشی در ۱۲ شهرستان این استان نیاز است .

به گزارش ایرنا، " زهیر حاجی حسینی " روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: این پروژه‌ها زمین، سالن، استخر و سایر مکان‌های ورزشی را شامل می شود که به کمک خیران و بخش خصوصی برای تکمیل این طرح‌ها نیاز است.

وی با بیان اینکه تکمیل ورزشگاه بزرگ شهر یزد نیازمند ۳۰ هزار میلیارد ریال بودجه است، گفت: برای تکمیل مجموعه بزرگ ورزشی یزد بعد از فروش اموال مازاد ورزش و جوانان استان اقدام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: بهسازی اماکن ورزشی مختلف جزو اولویت‌های دیگر ورزش و جوانان یزد است که ورزشگاه شهید نصیری از مهمترین طرح ها در این حوزه است.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی یزد  هشت هزار میلیارد ریال  نیاز دارد +فیلم

حاجی حسینی، میزبانی ۱۱ رویداد بین‌المللی ورزشی در استان را از دیگر برنامه‌‎های تدوین شده در سند تحول یزد نوین ذکر کرد و مهمترین آن را برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در سال جاری و همچنین برگزاری مسابقات جهانی فوتبال ساحلی ناشنوایان در سال آینده ذکر کرد.

به گفته وی، برگزاری مسابقات بین‌المللی در یزد با حضور بدمینتون بازان ۳۵ کشور جهان در ایام الله دهه فجر امسال فرصتی برای توسعه گردشگری ورزشی و همچنین معرفی ورزش یزد و ایجاد انگیزه و رقابت است.

حاجی حسینی در ادامه در خصوص اولویت‌های این اداره‌کل در بخش جوانان گفت: ایجاد زمینه لازم برای تسهیل ازدواج جوانان به عنوان یک اولویت پیگیری می‌شود.

" احمد هاشمی " معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد نیز با تاکید بر پویایی هیات‌ها و تقویت بعد نظارتی آنها همکاری بیشتر رسانه‌های گروهی را خواستار شد.

همچنین " علی محمد شیخی " معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: سال گذشته ۹ طرح ورزشی در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسید.

" آزاده دهقان " معاون بانوان و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان یزد نیز استعدادیابی در رشته‌های بانوان را خواستار شد و گفت: در سال‌جاری ۲۴ تیم بانوان و دختران یزدی در لیگ‌های کشوری حضور دارند .

استان یزد دارای ۴۷ هیات ورزشی استانی و ۴۰۰ هیات شهرستانی با بیش از ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha